Garantie & Onderhoud

Garantie
Bij KAYA hanteren we een garantieperiode van 3 maanden. Is er binnen deze periode onverhoopt iets mis met je sieraad? Neem contact met ons op en we gaan samen op zoek naar een oplossing. Tussen deze veelgestelde vragen vind je meer informatie over de verschillende situaties waarin we garantie bieden:

♡ Een sieraad dat niet past: niet gepersonaliseerd? Ruilen we gewoon voor je om. Wel gepersonaliseerd? Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
♡ Een gebroken sieraad: stuur ons een foto van het gebroken sieraad en we lossen het voor je op
♡ Een verkleurd sieraad: is je sieraad zilver? Poets het op met het bijgeleverde zilverpoetsdoekje. Is je sieraad (rosé) goud? Neem contact met ons op.
♡ Een sieraad met krasjes: helaas zijn krassen op het sieraad onvermijdelijk. Neem contact met ons op om te kijken of we iets voor je kunnen betekenen.

Onderhoud
Heb je een nieuw sieraad geshopt of gekregen? Om hier zo lang mogelijk plezier van te hebben, is het belangrijk dat je het sieraad goed onderhoudt. Om je hierbij te helpen, levert KAYA bij elke bestelling een luxe sieradendoosje of zijden buideltje en een zilverpoetsdoekje. Daarnaast geven we je enkele tips om goed met je sieraden om te gaan:

♡ Draag je zilveren of goud vergulde sieraden niet onder de douche of tijdens het zwemmen
♡ Berg je sieraden altijd netjes op in het sieradendoosje of buideltje
♡ Meer tips vind je in dit artikel over het onderhouden van je sieraden