Klantenservice
Categorieën
Armbandjes Kettingen Bedeltjes Ringen Oorbellen Cadeau voor > Momenten Collecties Advies Alle Sieraden SALE Moederdag ♥︎ Klantenservice BlogOver ons
Winkelwagen
  • U heeft geen artikelen in uw winkelwagen...
  • Livechat
    25/08/2015

PERSBERICHT – KAYA Sieraden brengt nieuwe collectie babyarmbandjes en bijpassende mama armbanden

Met de uitbreiding van de collectie heeft KAYA nu de grootste collectie babyarmbandjes van Nederland. Er zijn vele nieuwe modellen babyarmbandjes verkrijgbaar, gemaakt van echt zilver of verzilverd materiaal in combinatie met zoetwaterparels, edelstenen en swarovski kristallen.

Een uniek kraamcadeau, ook voor de kersverse moeder

Extra leuk is dat de armbandjes nu ook te personaliseren zijn met bijvoorbeeld een naambedel, tekstbedel met persoonlijke boodschap of de letter van de voornaam van het kindje. Enorm leuk tijdens haar eerste fotoshoot of verjaardag. En natuurlijk wordt ook aan de moeder gedacht; bij elke baby armband is een bijpassende mama armband verkrijgbaar. Ideaal om een kersverse moeder te verrassen met een speciaal cadeau. De babyarmbandjes zijn erg schattig om te dragen en vormen later een tastbare herinnering aan de babytijd.

Een armband voor grote én kleine zus
    Een van de bestsellers van de nieuwe collectie zijn de ‘grote zus, kleine zus’ armbandjes. Super lief: de speciale band tussen grote – en kleine zus wordt benadrukt door twee identieke armbandjes. Gemaakt van helderwitte pareltjes, roze kristallen en twee verzilverde graveerbedeltjes. Geen probleem als er meer dan twee zusjes in het gezin zijn, de ‘grote zus’ armband is los bij te bestellen. Daarnaast is er een bijpassende mama armband verkrijgbaar. Een bijzonder cadeau voor een moeder en haar dochters, maar ook als kraamcadeau voor een meisje en haar pasgeboren zusje.

Nieuw is ook de snellere levering. Wie voor 14.00 uur bestelt heeft de sieraden de volgende werkdag al in huis. Ideaal voor wie lastminute nog een bijzonder cadeau wil kopen.

Over Kaya Sieraden
    KAYA maakt luxe baby armbandjes, kinderarmbandjes en veel meer kindersieraden als aandenken aan bijzondere momenten zoals een doop, communie, verjaardag of bruiloft. KAYA Sieraden heeft hart voor alle kinderen. Daarom doneert het merk per verkocht sieraad een bedrag aan stichting Eduki, die het mogelijk maakt dat kinderen in Gambia naar school kunnen. Inmiddels gaan er 10 kinderen naar school dankzij deze donaties. Kijk voor meer informatie of de gehele collectie op www.kayasieraden.nl.

Wees de eerste om te reageren...
    Laat een reactie achter
    Klantenservice
    Categorieën